fredag 17 juni 2011

Nya målvaktströjor!

Vi i laget har länge pratat om att det skulle behövas nya målvaktskläder till matchstället. Som de flesta nog vet, köpte föreningen nyligen in ett stort antal nya matchtröjor till ungdomslagen och därför har vi fått ett erbjudande från Umbro om att köpa tre nya målvaktströjor till ett förmånligt pris. Tanken är att a-, b- och 97-laget ska få varsin tröja. Eftersom de inte ser likadana ut sa vi att a-laget skulle få välja först innan turen går till b- och 97-laget. Vilken vi får spelar ingen roll för mig, så Linda du kan väl meddela vilken tröja du tycker? Vi vill ju börja använda den så snart som möjligt!

Här är bilder på de nya målvaktströjorna:


 

Nu taggar vi för match ikväll tjejer!!
//Marika


5 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen ni skojar med mej!!!

    SvaraRadera
  2. Haha, de var väl snygga Linda? Personligen tror jag att du skulle passa bäst i den första. Men allt klär ju en skönhet, så det spelar iof ingen roll ;)

    SvaraRadera
  3. Haha tröjan på den sista bilden känns igen från tiden med 87-laget

    SvaraRadera
  4. Ja! Det var Magdalena Brocks tröja!! Den var med när vi vann jämt! :)

    SvaraRadera
  5. Den sista clowntröjan skulle jag aldrig ta på mej! De första två ser ut som de jag hade som 17åring.. dvs för tvåhundra år sedan..

    SvaraRadera