onsdag 9 februari 2011

Gräset syns = Vårkänslor!

Idag fick jag riktiga vårkänslor när jag gick ut på morgonen, gräset börjar komma fram och det betyder att även gräsplanerna kan börja sin säsong! Troligen kommer det säkert att falla mer snö, men själv hoppas jag att den försvinner så fort som möjligt efter sportlovet!



I helgen var det cup i Moheda, enligt hemsidan så fick de som var med tufft motstånd, det är bra inför framtiden! Bara att stå upp tjejer! ;) Förhoppningsvis ska det läggas ut bilder från cupen på bloggen i veckan, ni får hålla utkik efter det!

Denna veckan är det hårdkörning, fyra pass och två är redan avklarade! Igår var det träning i Hovshagas sporthall med futsal och styrka. Är det någon mer som har träningsvärk i ryggen i dag efter "gungan"? Mackan, den kändes idag! Men det var ju en bra övning för studenter som sitter mycket, sa Mackan. Får väl tro på det då! ;)

Veckans brasilianare blev Ceder, som fick en extra pinne i poängprotokollet, tråkigt att jag själv åkte ut på två SAXAR! Jag kritiserar domaren lite för det, nästa gång ska jag nog ta STEN. ;)


Idag är det vilodag, Sverige - Ukraina ikväll, hoppas ni sitter bänkade då. Ses på torsdag!

/Johanna "saxen" Estunger

1 kommentar:

  1. Johanna, tänk vad jag önskar att vi hade en halvdålig domare med oss i somras, då hade vi kanske kunnat undvika vissa feltolkningar av reglerna! Det kan du ju förövrigt hälsa han där hemma....

    SvaraRadera