fredag 4 februari 2011

Spontanköp?

Ännu en vecka på försäsongen har gått, tiden går fort när man har roligt! Tänkte ge er ett skvaller från denna veckas träning. Ni kanske tror att mina öron är som trattar? Men det finns faktiskt saker som bara inte går att missa.....

Förra veckan skulle Malin Kabbenäs gå in i en djuraffär och köpa fiskmat. När hon kom in i affären fick hon syn på små söta hamstar i en bur. Kabbe som länge hade funderat på att köpa en liten mus, tyckte att hamstarna tittade lite extra bedjande på henne. Hon blev svag för dem och bestämde sig att hon skulle köpa en. Hon gick fram till en som jobbade i affären och sa plötsligt: -Hej, jag skulle vilja köpa en hamster! Det gick naturligtvis bra.

När hon skulle välja vilken av hamstarna hon skulle ha, fick hon titta ner i buren. Då la sig alla hamstarna på rygg och sprattlade uppåt med benen och fräste. Kabbe tänkte: -Åh, vad läskiga de är, jag vill nog inte köpa någon. Men jag kan ju inte ångra mig nu??? Till slut fick hon med sig en hamster och en bur hem, till ett värde precis under tusenlappen, ingen billig affär precis....För hon ville ju inte ens ha den!

Som tur var fyllde Kabbes bror Magnus år någon dag efter. Vad bra tänkte hon! Det hela slutade med att en förvånad Magnus fick en hamster i födelsedagspresent av hans spontanshoppande syster.

GRATTIS KABBES BROR MAGNUS I EFTERSKOTT!

Hamstern Elliot

GRATTIS BROOSCHAN!

Håll utkik efter mer skvaller, ingen går säker! ;)
Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Vi har bara en Malin Kabbenäs, fan va du är bra! :)

    SvaraRadera